چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مفتی استرالیا

حوزه/ مفتی استرالیا گفت: امیدواریم فرهنگ وقف بیش از پیش در جامعه استرالیا معرفی شود و گسترش یابد تا همه بدانند مسلمانان در هر جا که باشند مایه خیر و برکت هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم ابومحمد مفتی استرالیا در سخنان خود، در کنفرانس گسترش اوقاف در کشورهای غیر اسلامی، تاکید کرد: کشورش همچنان یار و یاور آزادی، کرامت، صلح ، امنیت و عدالت است.

وی افزود: مسلمانان به ویژه مسلمانان استرالیا به برپایی چنین کنفرانس هایی برای گسترش وقف در کشور خود امید دارند و ما هم امیدواریم بتوانیم به عنوان مهاجرانی که در کشورهای بیگانه زندگی می کنیم، در میان خود از وجود مجموعه ای از محققان  بهره ببریم.

مفتی استرالیا گفت: اولین امید ما این است که استرالیا پیشرفت زیادی در زمینه وقف داشته باشد و این عمل انسانی در استرالیا معرفی شود و اهداف والای آن به دیگران معرفی شود تا همه در مورد آن اطلاع و آگاهی داشته باشند.

وی افزود: دومین امید ما این است که مهاجرت شما به این کشور مایه خیر و برکت باشد و همه به این نتیجه برسند که مسلمانان هرجا باشند، برای همه انسان ها پیام آور رحمت و مهربانی هستند و وجود آنها برکت دارد.

ابومحمد خاطر نشان کرد: وقف موجب حفظ و صیانت از منابع نیکوکاری است و مانع هرج و مرج و بی نظمی در نیکوکاری و به هدر رفتن منابع اصلی آن می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha